tisdag 25 februari 2014

Grimmor till Adilliya

Att komma in i en hästaffär ger ungefär samma känsla hos mig som när Pippi kommer in i godisaffären... Sååå roligt! Igår var jag i en hästaffär som jag inte tidigare hade besökt och det var så roligt att gå runt och titta! Det blev två grimmor och grimskaft till Adilliya för jag hade svårt att bestämma mig för en... Jag gillade den klarlila färgen hos den ena och den mjuka modellen hos den andra. Den mjuka modellen fanns i en behagligt grön färg och den skulle Malchic också kunna låna men den fanns inte i rätt storlek så det fick också bli en lila ;-) Hoppas de ska passa ballerinan!

2 kommentarer:

  1. Adilliya passar nog jättefint i lila, det är en andlig färg :) Här har den färgen varit reserverad till Hinica, men ballerinan blir fin i lila.

    Vad gäller den nedre grimman kan cob passa, då den är väldigt ställbar, men i övrigt är jag rädd att svarta damen drar full stor (har handlat i liknande butik).

    SvaraRadera
    Svar
    1. Andlig färg låter passande till Adilliya <3 Jag tänkte att hon verkar ha stort huvud så båda grimmorna är storlek full. Vill inte göra om misstaget som jag gjorde när jag köpte en fin lädergrimma på Göteborg Horse Show som var för liten för Malchic. Hellre lite för stor än lite för liten...

      Radera