söndag 24 april 2016

Lektion i beridet bågskytte igen

Den 16 april var det dags för ny träning för Emil Eriksson och jag skjöt från marken precis som sist. Det är verkligen mycket att tänka på och lära sig och det var en hel del att justera :)  Det var fascinerande att känna utvecklingen som skedde på bara en timme och i slutet lyckades jag pricka tavlan på över 20 meters håll! Jag lyckades även nocka pilen utan att titta, men det behöver jag öva mycket på hemma så att det sitter.

Flera hade med sig sina hästar och jag såg till att vara på plats redan klockan 8 så att jag inte missade något utan kunde insupa så mycket kunskap som möjligt. Det var verkligen lärorikt och inspirerande!

Vacker lektionssal...

Jag vet inte vad minerna kommer ifrån... Tror inte att det är fighting face...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar