söndag 12 juni 2016

Filippa + Mojka = ♡

Jag trodde att Filippa skulle bli jätteglad över att få en liten valp och hennes ignorerade av Mojka kändes lite oväntat, men ändå logiskt då det är ett mycket effektivt sätt att bli respekterad och idoliserad. Det fungerade mycket effektivt och Filippa var mer tålmodig och snäll än jag förväntat för hon vet ju hur man uppfostrar unga storvuxna grabbar och då har hon inte varit så tålmodig och vän precis även om hon inte varit dum.

Det har dock inte dröjt länge tills man ser hur härligt Filippa ändå tycker att det är med sin lillasyster. Hon blir ibland så leksugen att jag får lugna henne med tanke på hennes rygg som aldrig blir helt bra efter diskbråcken trots att hon inte längre har ont. De ligger ofta och vilar ihop med och jag blir så lycklig av att se dem tillsammans!





William är mer skeptisk och Mojka busar med honom när hon är på det humöret... Will är dock den bästa hundkatten jag vet och han kommer och gosar med henne när hon är lugn och säger fint ifrån när hon blir för busig. Jag tror att det bara är en tidsfråga innan de också avgudar varandra ♡


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar