söndag 9 november 2014

Adilliyas man

Jag älskar långa manar, men har fått inse att Malchics man inte blir längre även om den är underbar ändå med sin otroliga volym. Adilliyas mans utveckling följer jag desto mer entusiastiskt. Ett tag var den riktigt lång och tjock och jag har tänkt att jag skulle försöka ta en bild som man kan jämföra med en från dagen efter hon kom i april, men nu tycker jag att den är lite kortare igen. Kanske är det hennes lerbad som sliter och mitt borstande såklart trots att jag bara vill väl. Jag sprayar till och med pälsglans för att få den att inte trassla... Bäst vore kanske att låta den vara, men med lerbaden vill man ju göra ballerinan ren och fin och hon njuter ju så av att bli ompysslad.

Dagen efter Adilliyas ankomst till Skåne...

...och nu. Lerans spår syns extra tydligt på bilden och manen ser inte så lång och tjock ut som den gör annars. Får väl göra nya försök...

4 kommentarer:

  1. Trodde hon hittat en kille.......Adilliyas man.......:)

    SvaraRadera
  2. Gorbys man var kortklippt när han kom, hade varit så ojämn, men nu börjar den bli lång, även om den är lite ojämnt sliten, så Adilliyas blir säkert lång med tiden! :)

    SvaraRadera