onsdag 26 februari 2014

Renoveringen -Att leva i renoveringen

Idag har jag duschat på jobbet och tvättat kläder i stan, men tänk så bra det går ändå...och sedan jag fick pipinetten behöver jag inte kissa i trädgården ;-) Det är faktiskt riktigt skönt att bada och duscha på jobbet innan jag börjar på morgonen och det har blivit lite av en vana. Mamma har hjälpt till med tvätten, men nu behövde jag tvätta ridkläder och hundkorgar så jag passade på att boka tvättid i min bostadsrättsförenings tvättstuga. Ja, det går faktiskt riktigt bra och jag är stolt över hur bra jag klarar mig utan toalett och tvättmaskin m.m. Man får perspektiv och tänk så mycket jag kommer uppskatta mitt badrum och min tvättmaskin!!!

1 kommentar:

  1. Det kommer bli jättebra! Men visst är det mycket mer att tänka på än man tror! Och att ordna med hantverkare och folk upplevde jag som det svåraste, det vi klarade själva var slitigt, men smidigt, att vänta på folk som inte kom när de skulle, eller som kom men inte hann göra det de skulle just idag, utan det gör vi nästa vecka, det var påfrestande.. ;) Karina

    SvaraRadera