lördag 1 februari 2014

Renoveringen -Chockad av framfarten:-)

Nu är renoveringen igång på riktigt!!! På bara en dag har de fått bort all inredning i hall och toalett, rivit väggar och fått bort golv. Jag trodde att vädret skulle stoppa dem och när jag kom hem från jobbet blev jag förvånad över att en stor container stod utanför. Jag noterade inte att den var nästan fylld dessutom... När jag kom in märkte jag på Will att det var något, han verkade helt chockad:-( I köket hittade jag frysbox, tvättmaskin, tvättkorg och badrumsskåp. Jag hade erbjudit mig att tömma det när det var dags så jag trodde de skulle förvarna, men det var ändå en positiv överraskning och när jag öppnade dörren från köket blev jag rejält överraskad...

4 kommentarer:

  1. Vill bara säga att jag tycker synd om er som bor i det där! Jättejobbigt renovera mitt i vintern, vi hade turen att vi bodde på ett annat ställe medan vi renoverade, även fast det var ett evigt åkande så kunde vi komma ifrån det lite ibland. Men det kommer bli bra till sist! :) /Karina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi har inga problem med det alls så tänk inte så! Jag ser det som ett äventyr och tycker verkligen att det är roligt! Det är stängt ut i den delen av huset och jag tycker att det är lite mysigt att ha allt ännu mer samlat
      Det är lättare att hålla det varmt också nu när det är mindre :-) Får se om värmepumpen kommit idag, den är efterlängtad!

      Radera
  2. Haha, härligt du tar det så! Och bra om ni har en orörd bodel! :)

    SvaraRadera
  3. :-) Tack ändå för omtanken ;-)

    SvaraRadera