måndag 10 februari 2014

Renoveringen -Nu har jag hittat kakel och klinker :-)

Jag har kikat runt en del på nätet för att komma på hur jag vill ha mitt nya badrum, men igår var jag i en badrumsbutiker och tittade på kakel, klinker, blandare och lite sådant. Jag hade ju en idé om stora skifferliknande klinker och en grönaktig fondvägg, men nu har jag tänkt om lite. Jag hittade ett golv som jag verkligen gillar och det är stora plattor precis som jag tänkt, men det är slätt och ännu mer levande. Då det har så vackra skiftningar i sig själv känner jag att det inte passar med en fondvägg i annan färg och då jag är så förtjust i den tänker jag att den får vara på en vägg också :-) Funderar på vilken vägg man ska ha den på för det känns som att det blir jättesnyggt vid duschen, men även vid handfatet vore det snyggt och vid badkaret för att bryta av mot det vita... Det blir svårt...

2 kommentarer: