tisdag 4 februari 2014

Malchic i mörka ligghallen ikväll

Det var så härligt ljus idag när jag kom hem från jobbet och jag tänkte att det hade varit perfekt fotoväder, men när jag kom till stallet hade det hunnit bli mörkt... I ljuset från pannlampan tycker jag ändå att man lite extra kan se hur han lyser <3 På nedersta bilden försökte jag fånga ljuset, men där hade jag ju inte fått med något härligt motiv... Hoppas kunna tajma in bra fotoväder en annan dag. Skulle gärna ta lite fler bilder på mina djur, men jag har aldrig varit någon fotograf...

2 kommentarer:

  1. Jättefina bilder! Den i mitten är han ju urtjusig på, och ljuset i den nedersta går inte av för hackor heller! :) Karina

    SvaraRadera
  2. Tack! Brukar se till att få med hans underbara man, men han är ju fin på andra sidan också ;-)

    SvaraRadera