tisdag 4 februari 2014

Knasigt paket från mamma :-)

Ja, min mamma är underbar <3 En rolig sak som hon har för sig är att överraska med oväntade paket och brev från posten. De kan exempelvis innehålla lussekatter som färdats från Skåne till Norrland eller hundben som hon tänker att hundarna själva kan öppna. Igår kom nog ändå den mest udda spontanpresent hon någonsin skickat... En sorts vattenkanna som man ska kissa i... Jag har ju ingen toalett sedan ett par månader och med snöstormar och kyla tänkte hon att det vore ju jättebra för mig att slippa gå ut och kissa i trädgården. Produkten heter Pipinette och det låter inte så tokigt när man kollar deras hemsida, men vi får se om jag vågar använda den ;-) Min älskade omtänksamma mamma <3

2 kommentarer:

  1. Haha, smart ju! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nu är den invigd och den är riktigt praktisk faktiskt :-)

      Radera