lördag 7 juni 2014

Soldyrkan

Igår solade jag för första gången ordentligt i min trädgård och det är så härligt avskilt och vindskyddat. Jag är så glad att mina hundar är minst lika soltokiga som jag ;-) Filippa håller en särskilt sällskap och idag var hon på riktigt bushumör. Anja tycker bara att jag är fjantig när jag försöker busa men Filippa uppskattar det ibland och idag busade vi länge :-)

Efter mockning och annat hästpyssel gjorde jag pannkakor som var lysande gula av de färska äggen. Det blev en sen pannkaksfrukost i bikini i trädgården. Göken och tuppen gol ikapp och Filippa kom ut och höll sällskap i solen.

Mer solande blir det och jag njuter i fulla drag... Jag är lite för rastlös för att bara sola men min favoritradiokanal P3, bra musik eller en bok gör det riktigt härligt.






2 kommentarer:

  1. Mysigt! Nu blev jag sugen på pannkakor! �� Karina

    SvaraRadera