söndag 7 december 2014

Adilliya är halt

Min stackars ballerina har ont i vänster framben sedan i fredags, men hon är bättre och bättre. Jag noterade en svullnad i fredags, men den gick snabbt ned. Adilliya är alltid gosig och sällskaplig som en hund, men nu när hon inte är riktigt bra vill man extra gärna ta med henne in och vila i sängen. Jag riktigt ser framför mig hur hon ligger i sängen raklång med benen åt sidan och bara njuter av att gosa och bli kliad... Lilla hjärtat! Hoppas hon snart är riktigt bra i benet igen!

Lägg märke till pussmulen :)


5 kommentarer:

  1. Åh, stackars liten! De är så ömkliga när de har ont, iaf Gorby blir alldeles annorlunda när nåt är fel, lätt att se då. Han har klarat sig, trots att han galopperar i hagens lera, jag håller andan varje gång, törs inte ropa på honom längre..

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo, i fredags var hon riktigt ömklig. Nu känns hon mer som sig själv igen. Håller också tummarna för Gorby och de är ju väldigt duktiga på att ha koll på benen ändå, peppar peppar...

      Radera
  2. Adilliya är verkligen en häst man vill ta med hem och bädda ned i sängen <3

    SvaraRadera
  3. Du får väl prova..tokiga unge;)

    SvaraRadera