söndag 12 oktober 2014

Renoveringen -Ny kylfrys

Jag har länge tänkt att jag så småningom vill ha en pastellgrön Smegkyl. Genom flera sammanträffanden kom denna mycket fortare än jag någonsin kunnat ana. Frysboxen har läckt vatten sedan i somras och den drar mer än dubbelt så mycket energi som en Smegkylfrys och till det kommer den gamla kylen... När jag förstod att det fanns en helt ny kylfrys i pastellgrönt till nästan halva priset på Smeg outlet kändes det som en möjlighet jag inte fick missa! Mina underbara föräldrar hjälpte till och i fredags var den på plats. Vilket lyft det blev för hela köket!

Den gamla kylen flyttade jag ut och bakom den hade möss inrett så nu har jag lite att göra...


4 kommentarer:

  1. När får vi träffa Smegen......mkt snygg...smakar det så kostar det :)
    Idag är det Spaniens nationaldag, de firar till minne av att 1492 upptäckte Kristoffer Colombus Amerika.

    SvaraRadera
  2. Bra val och snygg färg!
    Vill också ha Smeg :) Grattis

    SvaraRadera