tisdag 11 mars 2014

En underbar vardag på landet

Jag började dagen med en joggingrunda med hundarna medan solen gick upp till en klar himmel. Himlens färger och utsikten över de stora fälten i det öppna landskapet var sagolika... Kan man få en bättre start på dagen? Det skulle möjligen vara att komma hem till ett fungerande badrum ;-) Men, men det gick ändå och duschar man snabbt får man varmt vatten. Efter arbetsdagen var jag ute med Malchic på det nyupptäckta stubbfältet och jag påminde mig själv om hur fantastiskt lyhörd Malchic har blivit. Det räcker att tänka tempoändringar och möjligtvis göra någon millimeters vridning i bäckenet för att få honom att växla mellan skritt och trav. Det är en så härlig känsla!

2 kommentarer:

  1. Han är verkligen jättesöt, och fin! :) Karina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är han <3 Jag slås ofta av hur förtrollad jag är av honom!

      Radera