söndag 2 mars 2014

Första mötet <3

Efter en bilfärd från flygplatsen och en fika med Disas berömda banan- och kakaokaka var det så dags för det som jag längtat så mycket efter och otaliga gånger föreställt mig, första mötet med Adilliya...

Vi gick till skogshagen där hon går med sina småsyskon och med uppfostrade Tangaur. Adilliya var först fram för att möta upp, precis som hon brukar och som jag föreställt mig, och hon gick direkt fram till mig för att hälsa <3 Vi bytte luft och började gosa helt ostörda av att mötet dokumenterades från flera håll... Hon var precis så där vänlig, trygg och nyfiken som hon verkat. Hon var dessutom ännu vackrare i verkligheten och överträffade alla förväntningar. Min ballerina...

6 kommentarer:

  1. Så fint! Både bilderna och texten, vi blir rörda här i Västergissjö =)

    Första mötet var magiskt att bevittna. Dagen till ära hade Adilliya pyntat sig i manen med en grankvist, så den lät jag vara kvar. Förstod ju att hon gjort sig fin för nya matte när jag såg hur duktig hon varit när jag lunchutfodrade.

    Din ballerina längtar nog tills hon kommer "hem".
    Kram och tack för att du valde så rätt.

    Desirée och Stefan

    SvaraRadera
  2. Så härligt att det blev som du hade hoppats! Grattis till er båda!
    när du tar hem henne, kan du ta med den lilla röda grabben till mig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Du får åka upp och träffa honom tycker jag ;-)

      Radera
    2. Ja, det hade varit roligt att följa med dig. Men snart får jag träffa dig i alla fall o dina båda pållar! /Sy

      Radera
    3. Ja det ska bli jätteroligt! Ni är hjärtligt välkomna!

      Radera