måndag 31 mars 2014

Fotografering av lägenheten

Idag var det dags för fotografering av lägenheten som jag ska försöka sälja. Jag hade inhandlat en sekretär, en stol, porslin, blommor med mera på Ikea i fredags och sekretären monterade jag ihop under två timmar på lunchen. Jag är riktigt stolt över mig själv och så tacksam över min underbara vän Emmy som hjälpte till med stylingen av lägenheten och bjöd på lunch. Hoppas att bilderna blev bra och att någon förälskar sig i lägenheten precis som jag gjorde... Det absolut bästa med den är
att man får Emmy som granne, men det kan man inte skriva i annonsen ;-)  




4 kommentarer:

  1. Du får säkert inga problem att sälja lägenheten. Lund är ju väldigt attraktivt.
    Var har du annonsen? Blocket? (vi har redan hus , är bara nyfiken:))
    Snart får du hem din Adilliya ! Antar att du toklängtar !
    Kramar...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Annonsen ska komma upp på bland annat hemnet imorgon. Ja, jag toklängtar verkligen :-D

      Radera
  2. Jättefint blev det, har tipsat en arbetskamrat vars son jobbar i Lund o söker lägenhet där...;)

    SvaraRadera