torsdag 27 mars 2014

Köksknopparna har anlänt

Arbetet i köket går framåt och jag och mamma målade en massa i söndags. Mamma är inte heller något proffs och målade tjocka lager färg så det blev droppmärken på något ställe. Dan med sin perfektionism fick rysningar men jag och mamma hade kul och var jättestolta. Nästan alla skåp blev målade en gång och skåpen ovanför diskbänken är färdigmålade. Igår hämtades köksknopparna som jag köpt på nätet och de passade. De passar dock inte så bra med blommorna på kaklet, men man får se hur helheten blir när allt är målat och alla knoppar är på plats...


4 kommentarer:

  1. Oj vad det händer mycket! Snyggt med skåpen! Härligt med avlopp! :) Karina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, visst händer det mycket :-) Jättekul att man börjar kunna ana resultatet och superskönt att det snart kan lugna sig!

      Radera
  2. Åååhh, vad fina knoppar!
    Hoppas helhetskänslan blir att de passar ihop, för prickigt är FINT!
    :D

    /Disa

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Jag gillar också det prickiga och hoppas att det ska passa. Jag hoppas veta i helgen ;-)

      Radera