måndag 27 januari 2014

Anja på jobbet :-)

Idag var det snöoväder igen, men jag och Anja har lyckats ta oss fram trots snön, även om vi fått köra sakta. Vi började med att ta oss till djursjukhuset i Helsingborg och cellgiftsbehandlingen gick bra. Hon sövs under behandlingen och det har gjort att hon varit trött nästan fram till nu, men när vi promenerade lite nu på kvällen galopperade och skuttade hon glatt :-) Efter behandlingen fick hon följa med till jobbet och hon skötte sig exemplariskt som förväntat. Hon låg snällt i hundkorgen och var så duktig, även när jag var borta på en kort inspektion. Efter jobbet blev det grupplektion i feldenkrais och även då fick hon vara med på ett hörn. Känns så skönt att det gick att ordna så bra! Filippa hade det utmärkt med Helena och Mathias, där hon fick även Anjas gosranson;-)

2 kommentarer:

  1. Så fin och duktig vovve! :) /Karina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag är så stolt över mina tjejer (som jag kanske skulle börja kalla tanter istället för tjejer...) ;-)

      Radera