fredag 24 januari 2014

Ballerinabesök <3

I veckan har det blivit bestämt när jag ska få träffa fina Adilliya, min ballerina. Det blir den 28 februari till den 2 mars och jag längtar sååå! En annan basjkirfrälst tjej ska följa med och hon har en helbror till Adilliya :-). Vi har inte träffats innan, men skrivit en massa på facebook och det ska bli jättekul att ses!

Adilliyas uppfödare är otroligt välkomnande och det ska bli helt underbart att äntligen få träffa min ballerina och de andra! Vi ska bo i en stuga på en annan basjkirgård och om väder och väglag tillåter så blir det uteritt där. Tänk så många basjkirer man får träffa på en och samma helg!

Igår fick jag en glad överraskning när mobilen pep till och jag hade fått nytagna bilder på Adilliya i glittrande snö <3 Det förgyller verkligen dagen!   

3 kommentarer:

  1. Hon är så fin! Mycket lik storebror.. �� Blir kul att se om de är lika till sättet med! Karina

    SvaraRadera
  2. Det ska bli så kul att träffa er, och att få visa upp Adilliya och de andra :)
    Och det ska bli spännande att höra om storebror liknar Adilliya eller Maronya till sättet.

    /Disa

    SvaraRadera