torsdag 23 april 2015

Adilliyas nya huvudlag

Idag kom Adilliyas nya huvudlag med posten och hon fick prova det nu ikväll. Jag hade köpt ett akademiskt sidepull då jag använder bettlösa alternativ och tyckte att det verkade trevligt, men tanken var att jag även skulle kunna använda huvudlaget till bettet och visningsgrimskaftet vid premieringen. Svart och mässing skulle matcha fint hade jag tänkt och det gjorde det, men det var lite i minsta laget och det skulle vara alldeles för kort med bett. Kanske kan man lösa det på något sätt eller låta Malchic få det. Vi får se hur det blir, men jag gillar modellen med lägre sittande käkrem för att undvika att sidostyckena rör sig så mycket när man använder bettlöst. De långa tunna lädertyglarna med mässingshakar var också toppen!

Lite bilder...





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar