onsdag 15 april 2015

Ett år med Adilliya

Idag är det precis ett år sedan Adilliya anlände efter sin långa resa med lastbil från Norrland. Jag minns så väl känslorna av oro och förväntan som jag kände alla de timmar som hon var på resande fot. Det kändes som en evighet och jag hade väntat så länge, men sedan kom hon äntligen hem. Det vackra blogginlägg som hennes uppfödare skrev den dagen hon åkte rör mig fortfarande till tårar och jag är så tacksam över att Adilliya fick bli min och jag hennes.

Adilliya är den mest godhjärtade häst man kan tänka sig och hon överträffar allt jag kunnat drömma om! Jag saknar ord ♡

Helt nyhemkommen min älskade ballerina 

Jag tycker att denna bilden säger så mycket 

En sådan liten tjej hon var, så tillgiven men ändå trygg i allt det nya...
Hon har vuxit sig ståtlig...

...och vi har varit med om en massa spännande och härliga stunder...

...men vi njuter av nuet och får se vad framtiden bjuder...

4 kommentarer:

  1. Vilket fint inlägg, och så vackra bilder.
    Jag hoppas verkligen ni har många, många år framför er tillsammans, och jag är så glad över att vår förstfödda kom till ett så kärleksfullt hem. Stort lycka till i framtiden, och varma kramar till er.

    Hälsa Adilliya från mig <3
    /Desirée

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack ♡
      Adilliyas hälsar tillbaka!
      Kram

      Radera
  2. Grattis gumman på er 1-årsdag....

    SvaraRadera
  3. Grattis till er båda! A true match in heaven! :) <3 Karina

    SvaraRadera