lördag 19 april 2014

Adilliya får bekanta sig med Tolstoy och Cilnyi

Idag introduceras Adilliya för Tolstoy och Cilnyi, vilket innebär att jag håller ett vakande öga. Det går bra och Adilliya är mycket mån om att vara alla till lags. Samtidigt är hon väldigt självständig och går hellre själv än att riskera att hamna i konflikt, så hon håller sig en bra bit från Malchic, Tolstoy och Cilnyi. När det blir interaktion går Malchic in på ett bra sätt och avstyr när det blir intensivt, men det är en liten hage så man är lite orolig att det kan bli för trångt. Allra helst hade Adilliya velat vara med människor hela tiden... Hon älskar att ryktas och promenera ihop och hon är så följsam, lyhörd, duktig och självklar i det hon gör. Man skulle inte kunna tro att hon är så ung om det inte vore för att hon gillar att smaka på allt ;-)

Nu när jag spenderar dagen med att hålla koll på hästarna så har jag tid att uppdatera bloggen lite. Jag har verkligen kommit efter den senaste veckan för det händer så mycket och jag fokuserar på att uppleva framför att dokumentera...

Här kommer lite bilder från precis nu...








2 kommentarer:

  1. Oj vad brun hon såg ut att vara, solat mycket?
    Stefan

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visserligen har vi strålande sol, men jag tror att det är ljuset som luras. Hon är fortfarande stor, svart och underbar!

      Radera