söndag 13 april 2014

Malchic väntar på Adilliya...

Denna bild fick jag från Helena i veckan och sådant förgyller verkligen arbetsdagen. 

Malchic ser alltid så snäll ut och man kan inte tro att han är så dominant mot andra hästar som han är... Med människor är han så ansvarsfull och lyhörd...

Det är som sagt tänkt att han och Adilliya ska få lära känna varandra i hagen hos mig innan hon introduceras för resten av flocken och han har börjat vänja sig vid gräset där. Tidigare har han haft sällskap, men idag fick han gå en stund själv där medan jag fixade i trädgården. Han verkade trivas trots busväder och väntar bara på att Adilliya ska komma...










8 kommentarer:

  1. Jag hoppas så hon är snäll med honom :)

    SvaraRadera
  2. På sista bilden ser han nästan längtande ut!
    Han är så fin.

    SvaraRadera
  3. Han är verkligen extremt söt! Jättefin, blir kul att få se första mötet mellan dem, för jag hoppas nån kan dokumentera lite?! Blir fint par, en ljus och en mörk! :) Karina

    SvaraRadera
  4. Han är säkert snäll annars får han med "mormor" att göra;)

    SvaraRadera
  5. Jeanette Jonsson14 april 2014 kl. 11:57

    Va fin han är. Hoppas allt går bra då Adillya kommer, så de finner varandra. Lycka till med din Ballerina. Jeanette

    SvaraRadera
  6. Ja, visst är han fin <3 Kul att inte bara partiska jag tycker det ;-) Tack för lyckönskningarna!

    SvaraRadera