torsdag 17 april 2014

Adilliyas ankomst i bilder


I stallet väntade denna fina present från Helena, så gulligt!
Här det bara någon minut kvar...

...sedan kom äntligen lastbilen... 

...och ut kom Adilliya på skakiga ben...

Precis framkommen... 



Malchic, Cilnyi och Tolstoy spanar nyfiket... 

...och där kom hon, den norrländska skönheten.

Malchic och Adilliya fick gå till min hage... 

...hon klev på med ivriga steg och gick så fint vid min sida. 

Så var hon på plats i hagen med Malchic... 



8 kommentarer:

  1. Åååhh.. Så himla fint <3
    Jag bara ler och ler =)

    Älskar alla bilder!
    Kram till dig och Adilliya, och Glad Påsk!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Jag glömde nämna att det är Helena som tagit bilderna där jag är med. Glad påsk, Adilliya hälsar tillbaka <3

      Radera
  2. Älskar för övrigt bilden när ni går ihop (nr tio), den säger verkligen "Pippi och ballerinan", och bilderna där du väntar säger verkligen allt. Man känner verkligen din längtan.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Jag kände verkligen att min längtan lyste om mig de sista dagarna då hon var på väg... Det kändes som att mitt hjärta var öppnat och väntade på att Adilliya skulle komma in samtidigt som oron för hennes transport gnagde... Det är helt underbart att hon äntligen är här!

      Radera
  3. Underbart! Vackra bilder, så skönt hon är på plats! Gorbans lillasyster, så vacker dam! Ni blir ett härligt par! Eller är, heter det ju nu.. ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är verkligen underbart och så fin kommentar, tack!

      Radera
  4. Åh så skönt att se alla bilder❤️
    Hon ser lika glad och mysig ut hemma hos dig
    Stefan

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hon är verkligen underbar <3 Så mild, vänlig, följsam och gosig! Förstår att det känns skönt att hon är sig själv trots den långa resan!

      Radera